Reactie plaatsen 

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Waarom lopen vrouwen uit?
20-08-2009, 07:41 PM
Bericht: #1
Waarom lopen vrouwen uit?
Waarom lopen vrouwen uit eigelijk?
aub better uitleggen dan in het kort aandach zeggen

danke you
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
28-08-2009, 10:59 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 29-08-2009 om 06:06 PM door SiMRaN.)
Bericht: #2
RE: Waarom lopen vrouwen uit?
(20-08-2009 07:41 PM)denny schreef:  Waarom lopen vrouwen uit eigelijk?
aub better uitleggen dan in het kort aandach zeggen

danke you

Je kan dat niet in het kort vertellen. En inderdaad.. al ga je het ontkennen.. 'aandacht' speelt een belangrijke rol.
Het zelfde geld ook als je je zou afvragen waarom mannen vreemdgaan?
Want van mannen zijn toch tig percentages meer dan vrouwen?!
Waarom gaan hun vreemd dan, enige reden wat ik kan zien is, aandacht, niet hun zin krijgen en vergeet niet.. de belangrijkste bij mannen... 'lust'!!

Bij vrouwen is 'lust' wat minder.. aandacht en hun zin niet hebben speelt veel meer een belangrijke rol.
Naar mijn mening is vreemdgaan als reden 'aandacht' of 'niet hun zin krijgen' beter dan vreemdgaan voor 'lust'...
Dus hierbij zou ik bestempelen dat mannen op dat gebied erger zijn en eerst aan zichzelf moeten denken wat hun allemaal zelf uitgespookt hebben dan een vinger aan zijn of aan een vrouw wijzen...
Het is simpel... althans zo zie ik het...

Als een vrouw vreemdgaat, terwijl de man goed is, heeft de man gewoon pech..
Maar er zijn duizenden vrouwen die goed zijn en toch gaat de man vreemd.. dat is ook gewoon pech..
Percentage? Tig keer groter dan bij vrouwen om 'gewoon voor lol' vreemd te gaan.

Denk daar maar eens over na Denny.. Smile

Gr.
SiM

"The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want!" Wink
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen 

Ga naar locatie:

Contact opnemen | www.angelsworld.nl | Naar boven | Naar inhoud | Archiefmodus | RSS-syndicatie